wtorek, 5 stycznia 2016

#8- Arek Milik

Witajcie. Dziś perełka w mojej małej kolekcji. Jest to autograf Arkadiusza Milika. Zdobyłem go dzięki wymianie z Piotrem. Z wymiany z mim dostałem jeszcze jeden znakomity autograf ale o nim napiszę w innym poście. Arek urodził się 28.02.1994 roku w Tychach. Karierę seniorską w Ekstraklasie zaczął w barwach Górnika Zabrze. Odkrył go nie kto inny jak Adam Nawałka dzisiejszy trener w reprezentacji Polski. Następnie przeniósł się do Bayeru Leverkusen gdzie był na ciągłych wypożyczeniach. Najpierw do FC Augsburg gdzie też mu za dobrze nie poszło a potem do Ajaxu Amsterdam. Po sezonie Ajax go wykupił z Bayeru. Najważniejszymi jego golami według mnie był gol z FC Barceloną i gol z Niemcami.
Jak zdobyłem:
Dzięki wymianie z Piotrem.
Ile czekałem:
------------
Oryginalny:
Tak
Wymarzony:
Tak,  bardzo.
Zapraszam do czytania także poprzednich postów. Żegnam się i do następnego postu ;)

3 komentarze: